سفارش تبلیغ
صبا ویژن

     

رییس جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه های تهران:
زنده نگه داشتن فضای آرمانی در جامعه مسوولیت همه آحاد ملت ایران است


رییس جمهور با تاکید بر اینکه زنده بودن اندیشه آرمانی و انقلابی در ایران همه دنیا را متحول می کند، تصریح کرد: زنده نگه داشتن فضای آرمانی در تمام بخش های جامعه مسوولیت همه آحاد ملت ایران به خصوص جوانان و دانشجویان است.

دکتر محمود احمدی نژاد دوشنبه شب در دیدار صمیمی با جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران ، جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران را نقطه امید همه ملت های جهان معرفی کرد و اظهار داشت: باید اندیشه های آرمانی را با شدت و سرعت بیشتری در فضای جهانی منتشر کرد.
رییس جمهور با بیان اینکه به فضل الهی امروز موجی قدرتمند و عظیم بساط استکبار در جهان را برچیده می کند گفت: همه تحولاتی که امروز در جهان اتفاق می افتد به نفع آرمان های ملت ایران و
در راستای تحقق هدف نهایی در جریان است.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به هم سطح تلقی کردن ایران و آمریکا از سوی سیاستمداران غربی و جهان در مهمترین مسائل بین المللی، اظهار داشت: اقتدار ایجاد شده در جمهوری اسلامی ایران اقتدار صالح و در خدمت صلح ، رفاه و تعالی جامعه بشری است.
دکتر احمدی نژاد به سخنان گوهر بار و راهبردی امام خمینی (ره) اشاره و خاطر نشان کرد:«تا ظلم است مبارزه است و تا مبارزه هست ما هستیم» و بهترین روش برای رفع تهدید تحت فشار قرار دادن کانون تهدید است.

دکتر احمدی نژاد هولوکاست و رژیم صهیونیستی را محور وحدت دنیای غرب در برابر بشریت برشمرد و اظهار داشت: دنیای غرب همه مقدسات ، پیامبران و حتی خدا را کنار گذاشته اند و برای انسجام جبهه باطل خود، هولوکاست و اندیشه صهیونیسم را تنها امر قدسی معرفی کردند.

رییس جمهور با تشریح روند برگزاری اجلاس ضد نژاد پرستی دوربان 2 در ژنو تاکید کرد: همه مستکبرین برنامه ریزی کرده بودند تا در اجلاس دوربان 2 در ژنو مصوبه مهم و دستاورد ملت ها مبنی بر نژاد پرست بودن رژیم صهیونیستی و صهیونیست ها را حذف و تعریف جدیدی از نژاد پرستی ارائه کنند اما با لطف و عنایت الهی جمهوری اسلامی ایران ، تمام توطئه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی و صهیونیست ها را خنثی کرد.
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه باید همواره نقطه نهایی و افق حرکت را درست ترسیم کرد، گفت: امکان ندارد کشوری بدون تعاملات جهانی و تاثیر گذاری در امور بین المللی پیشرفت کند.
رییس جمهور حرکت در مسیر اصلاح را ماموریت هر فرد مسلمان و مومن دانست و خاطر نشان کرد: حاکمیت ارزش های انسانی و برپایی عدالت آرزو و هدف هر مسلمانی است.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه دموکراسی لیبرال دو پایه اصلی دخالت و حضور مردم و ارزش های انسانی را نابود می کند، تاکید کرد: باید دنبال نظام مردمی با مولفه های اسلامی و ایجاد نظام مردمی باشیم زیرا در نظام مردمی همه مسوول هستند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید برای ورود به اقیانوس جامعه آماده بود، اظهار داشت: نخستین کار برای رسیدن به خدا، شناخت خدا و سپس شناخت توانمندی ها و ویژگی های انسان به عنوان خلیفه الله است.
دکتر احمدی نژاد انسان کامل را حلقه وصل انسان با خدا معرفی کرد و گفت: برای شناخت همه ارزشها و استعدادهای انسان و شناخت همه صفات الهی باید انسان کامل یعنی امام را شناخت. زیرا انسان کامل تجلی اسماء و صفات الهی است.

رییس جمهور با بیان اینکه حقیقت امام گمشده بشریت از ابتدا تا امروز است، تاکید کرد: نقطه تمرکز شیطان، غافل کردن انسانها از امام است و از سوی دیگر همه پیامبران آمده اند تا انسان را نیز با مفهوم و هدف امام آشنا کنند.
دکتر احمدی نژاد با تاکید براینکه هیچ حقیقتی در عالم بالاتر از امام نیست، گفت: ماموریت ما در عالم رسیدن به خدا و برپایی جامعه سعادتمند برای متجلی شدن اسماء الهی است.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه همه کارها باید برای خدا باشد، تصریح کرد: اگر کار برای خدا باشد مفهوم تصمیم گیری و مسوولیت عوض می شود.
دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه اساس مشکلات عالم این است که کارها برای خدا نیست، گفت: کاری که برای خدا باشد عین پیروزی است و کسی که برای خدا کار می کند حتی اگر قطعه قطعه شود پیروز است.

در ابتدای این دیدار دکتر شیخ الاسلامی رییس دفتر رییس جمهور ضمن خوشامدگویی به دانشجویان اظهار داشت: از زمان برگشت رییس جمهور محترم از اجلاس دوربان 2 بسیاری از دانشجویان درخواست ملاقات با ایشان و تشکر و قدردانی از مواضع رییس جمهور محترم را در ژنو داشتند که به علت فشردگی برنامه ها این دیدار تا این زمان انجام نشد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :کمیته IT::نظرات دیگران [ نظر]


    :: نوای وبلاگ ::

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما