سفارش تبلیغ
صبا ویژن

احمدی نژاد: حضور هوشمندانه مردم معادلات بدخواهان را برهم زد

رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور گسترده مردم قزوین در استقبال از خادمان ملت گفت : حرکت حماسی و هوشمندانه مردم به بهانه استقبال از خادمان خود باعث شد که یک باردیگر آرمانهای خود را فریاد زده و همه معادلات سیاسی بدخواهان را برهم بزنند

در نشست خبری که به منظور اعلام نتایج دومین سفر استانی هیئت دولت به قزوین برگزار شد، افزود : یک مجموعه و یک استان اگر بخواهد پیشرفت بکند نیازمند عواملی است که موضوع همدلی یکی از مهمترین این عوامل است .
احمدی نژاد ضمن تاکید بر ضرورت وجود عامل همدلی میان مردم و مسئولان افزود : عامل دیگری که باعث پیشرفت می شود ایجاد یک فضای عمومی مطلوب در استان و ارائه تصویری زیبا و امیدوار کننده از آن است و در صورتی که چنین تصویری از یک استان از سوی رسانه ها منعکس شود ، مسئولین با انگیزه ای مضاعف برای خدمت به مردم تلاش خواهند کرد .
دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه موتور حرکت دولت در استان، مدیران و مسئولان استانی هستند تاکید کرد : نمایندگان مردم استان در مجلس نیز کمک خواهند کرد که مصوبات تصویب شده در این سفر هرچه سریعتر و مطلوبتر اجرا شود .
رییس جمهوری همچنین با تاکید بر ضرورت انجام نقدهای صحیح ، منصفانه و سازنده توسط رسانه ها از مسئولان اظهار داشت : امروز بدون رسانه نمی توان زندگی کرد و نقش رسانه بسیار مهم و تاثیر گذار است .
احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از همه اقشار مردم قزوین اظهار داشت: مردم قزوین تجلی نجابت و شجاعت و سرافرازی ملت ایران هستند و مردمی هستند که همواره سنگربان فرهنگ ایران بوده اند و نقطه آغاز شکل گیری مقتدر امروز، قزوین بوده است.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :کمیته IT::نظرات دیگران [ نظر]


    :: نوای وبلاگ ::

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما