سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکتر احمدی نژاد گفت: از سال 1360 تا 1368 در کشور فقط یک روزنامه بود که در طول هفته یک یا دو بار به نقد دولت می‌پرداخت و فضا را آنقدر بسته بودند که خود رئیس دولت به صحنه آمد و هشدار داد دست از نقادی بردارد و درنهایت هم قلم آن نویسندگان آن روزنامه را شکستند و زبان آنها را بریدند.

 

رئیس جمهور با اشاره به اظهارات کسانی که وی را متهم به دیکتاتوری می‌کنند، گفت: قبل از دولت نهم سه دولت از یک جبهه و با یک تیم ثابت دولت را طی 24 سال در دست داشتند و کشور را اداره کردند.
به گزارش دولت یار ، دکتر احمدی نژاد که در همایش فرهنگیان حامی وی در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران سخن می‌گفت، افزود: آنها پس از واگذاری دولت گویی یک گلستان را به دولت بعد از خود تحویل دادند که حالا به بیابان تبدیل شده و اتفاقات آن دوران را از یاد برده‌اند و تلاش می‌کنند با جنجال و هیاهو حافظه تاریخی ملت را پاک کنند.
رئیس‌جمهور اظهار داشت: از سال 1360 تا 1368 در کشور فقط یک روزنامه بود که در طول هفته یک یا دو بار به نقد دولت می‌پرداخت و فضا را آنقدر بسته بودند که خود رئیس دولت به صحنه آمد و هشدار داد دست از نقادی بردارد و درنهایت هم قلم آن نویسندگان آن روزنامه را شکستند و زبان آنها را بریدند.
احمدی‌نژاد افزود: در طول هشت سال بعد هم یک روزنامه علیه سیاست‌های دولت وقت مطلب می‌نوشت که بدون اظهار نظر در باره محتوای آن مطالب می‌گویم که آنقدر در تریبون‌ها علیه آن روزنامه فریاد زدند که صدای آن روزنامه نیز خاموش شد.
وی ادامه داد: در دولت بعد 30-40 روزنامه وجود داشتند که اگر یک نفر یک نقد از دولت می‌کرد همه با هم علیه او مطلب می‌نوشتند و تهدید می‌کردند و آن فرد را ضد رئیس‌جمهور وخائن معرفی می‌کردند و حتی عالمی که لیبرالیسم را به نقد کشیده بود با کشیدن کاریکاتور مورد تمسخر و هجمه قرار دادند و تا او را مجبور به سکوت کنند.
" در طول 4 سال گذشته مردم دولت دیگری را انتخاب کردند اما همان کسانی که مجری انتخابات بودند و دسته جمعی به حمایت از رقیب بنده به صحنه آمده بودند، پس از روی کار آمدن دولت از روز اول انتخابات را زیر سوال بردند و دولت را مورد هجمه و تمسخر قرار دادند ".
رئیس جمهور گفت:‌ ارزیابی‌های اخیر یکی از مراکز دانشجویی نشان می‌دهد که بیش از 320 هزار تیتر منفی و توهین‌آمیز و دروغین و سراسر تهمت علیه دولت نهم از سوی روزنامه‌ها منتشر شد ولی حتی یک مورد نیز برخوردی با آنها صورت نگرفت.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه هرگز راضی نبوده در این زمینه صحبت کند و در طول 4 سال گذشته به خاطر پیشرفت کشور سکوت کرده و کسانی که وی را مورد اتهام و توهین قرار داده‌اند، بخشیده و می‌بخشد اما در عین حال گفت که به خاطر صیانت از منافع ملی مجبور شده است که پرونده آنها را در برابر ملت برای ثبت در تاریخ بگشاید.
وی ادامه داد: در دولت گذشته در بخش اقتصاد شرایط مطلقا مناسب نبود و در طول 4 سال ، 4 تا 16 درصد تورم وجود داشت و حقوق بخش عمده اقشار کم در‌آمد جامعه اندکی افزایش یافت و برخی نیز ثابت مانده بود و در این دولت با توجه به ظرفیت و منابع به آن اضافه شده که البته باید به جایگاه شایسته‌ای برسد.
رئیس‌جمهور گفت: در گذشته بیش از 90 درصد از منابع بانکی کشور در اختیار 3 هزار نفر بود که آنها نیز از بازپرداخت این منابع خودداری می‌کردند ولی حالا مجریان آن سیاست‌ها که سیاست دولت فعلی را غلط می‌دانند مدعی هستند توزیع منابع بانکی در بین مردم تورم‌زاست.
احمدی‌نژاد افزود:‌ این تعجب آور است در حالیکه فقط 7 درصد از صد درصد منابع بانکی بین مردم تقسیم شده برخی مدعی تورم‌زایی هستند اما اینکه بیش از 90 درصد از منابع بانکی در اختیار اندکی از دوستان آنها باشد، تورم زا تلقی نمی‌شود.
وی ادامه داد: یکی از آقایان 10 میلیارد تومان برای احداث یک کارخانه گرفته بود و آن را صرف بازار مسکن کرده بود و سالها گذشته بود اما از بازپرداخت وام بانکی خودداری می کرد و هنگامی که دادستان خواستار بازگشت این منابع شده بود 50 تریبون علیه دادستان فعالیت کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در نطق تلویزیونی خود اسامی برخی مفسدان اقتصادی و کسانی که از منابع کشور ویژه خواری کرده‌اند را به اطلاع ملت می‌رساند،اظهار داشت: برخی با راه‌اندازی جنگ روانی می‌خواهند از ملت به خاطر زیاده‌خواهی‌ها انتقام بگیرند اما باید بدانند که این مسیر نتیجه‌ای نخواهد داشت.
احمدی‌نژاد افزود: دولت‌های زورگو در عرصه جهانی سنگین‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ایران را اعمال کردند اما امروز با شکست مواجه شده‌اند و تحریم‌های آنها، راه به جایی نبرده و اقتصاد آنان دچار بحران شده و اقتصاد ایران در حال شکوفایی است.
وی ادامه داد: آنها همه ابزارها را به کار گرفتند تا ملت ایران را تحت فشار قرار دهند اما در کلمبیا حیثیت فرهنگی آنها و در دوربان اعتبار سیاسی آنها از بین رفت و باید بدانند که ملت ایران همواره در صحنه است و دشمنان را برای همیشه مایوس خواهد کرد.
رئیس جمهور با اشاره به فیلم تبلیغاتی یکی از کاندیداها که تاکید داشت کشور را در شرایط بحرانی و مردم را دست به گریبان با مشکلات متعدد نشان دهد گفت: قبل از دولت نهم آنها می‌گفتند همه چیز روبراه و کشور در امن و امان است و رفته بودند در کاخ سعدآباد سکنی گزیده بودند اما خوشحالم که فهمیدند ایران فقط تهران و سعد‌آباد نیست و مردم به دلیل اهمال آنها دچار مشکلات متعدد هستند.
احمدی‌نژاد افزود: چهار سال است که برای مشکلات مردم هر طرحی که می‌دهیم، تمسخر و کارشکنی می‌کنند، اما حالا فهمیده‌اند که باید برای حل مشکلات مردم تلاش کرد گرچه معتقدم که هنوز هم نمی‌دانند در کشور چه خبر است و غافلند که دولت نهم بیش از 60 هزار خانوار کپر نشین را در کرمان از دولت قبل تحویل گرفت و اسکان داد.
وی در ادامه با ابراز تاسف از توهین هایی که به حامیان وی می شود، تصریح کرد مادامی که ملت مسئولیت اداره کشور را بر دوش وی قرار می‌دهد همه توهین‌ها وتهمت‌ها را تحمل می‌کند اما اجازه نخواهد داد یک ریال از بودجه کشور علیه ملت استفاده شود و بودجه‌ای که منافع ملت را در نظر نگیرد امضا نخواهد کرد.
رئیس‌جمهور گفت: دولت نهم تلاش می‌کند عدالت تحقق یابد و اینگونه نباشد یک نفر با یک تلفن 180 میلیارد تومان بگیرد و یک کشاورز برای امور کشاورزی نیازمند دو میلیون تومان بماند و یک جوان برای 10 میلیون تومان سرگردان باشد و یک دانشجو برای اخذ وام جهت پرداخت شهریه خود با پاسخ منفی مواجه شود.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه دولت نهم خود را مدیون و بدهکار ملت می‌داند و لحظه ای از تلاش برای این ملت غفلت نمی‌کند، ‌گفت: فضای انتخابات باید فضای منطق و برادری باشد و به سکویی برای پرش به سوی تعالی و پیشرفت ملت تبدیل شود و این صحنه نباید فضایی برای دروغ پردازی و تهمت زدن به خادمان ملت باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مسولان دولت نهم 24 ساعته کار می‌کنند و راه منطقی نقد و ارزشیابی کارنامه این دولت، مقایسه است و معتقدم در هر بخش که بررسی شود مشخص خواهد شد این دولت در زمینه‌های مختلف، سه برابر دوره مشابه در دولت‌های قبل کار کرده است.
در این همایش که علیرضا علی احمدی وزیر آموزش و پرورش و پروین احمدی نژاد عضو شورای شهر تهران حضور داشتند، حمید رسایی و عزت الله دهقان دو تن از نمایندگان حامی احمدی نژاد در مجلس هشتم و همچنین یکی از معاونان شهیدان رجایی و باهنر نیز سخنرانی کردند.


، دکتر احمدی نژاد ، رئیس جمهور اظهار داشت : دولت گذشته بی‌سرو صدا قراردادی را امضا کرد که اگر استمرار می‌یافت ریشه علم و دانش در کشور ما زده می‌شد که بر اساس آن اندیشمندان ما باید قبل از هر تحقیقاتی غربی‌ها را در جریان قرار می‌دادند که والله بدترین تحقیری بود که در طول انقلاب به ملت ایران تحمیل شد.

رئیس جمهور افزود: ملت ما 20 سال در برابر بیگانگان ایستاد و در 4 سال اخیر نیز سیر تهمت‌ها و زخم‌زبان‌ها و بداخلاقی‌های عده‌ای را تحمل کرد اما هرگز از خسته نشد و از پایداری دست نکشید.
وی افزود: ملت ایران، ملتی تاریخ‌ساز و دارای تمدن کهن است ولی بیش از 150 سال استعمار مستقیم و بیش از 200 سال حاکمان ناصالح توانایی‌های این ملت را سرکوب کرد تا جایی که آمریکایی‌ها ایران را جزیره ثبات خود می‌دانستند.  دولت‌مردان آمریکایی در رژیم گذشته کوچکترین ارزش و احترامی برای ملت بزرگ ایران قائل نبودند و حتی مردم و بسیاری از سیاست‌مداران نام ایران و محل جغرافیایی کشورما را نمی‌دانستند اما انقلاب اسلامی عزت و هویت و کرامت ملت ما را احیا کرد
رئیس جمهور اظهار داشت: در رژیم گذشته دولت تابع آمریکایی‌ها بود و در نوکری گوی سبقت را از دیگر کشورها می‌ربود و کار به جایی رسیده بود که مردم ترکیه در برابر مردم ایران احساس عزت و برخورداری از روحیه انقلابی می‌کردند.
احمدی‌نژاد افزود: سرسپردگی رژیم گذشته به آمریکا درحالی بود که ملت ایران ستون فقرات فرهنگ و تمدن جهانی بوده است و از نظر علم و فرهنگ و تاریخ رتبه ممتاز و جایگاه نخست را دارد و اگر ایران را از تاریخ و تمدن جهان حذف شود، چیزی باقی نخواهد ماند.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی آمد و حیات اجتماعی ما را زنده کرد و دوران جدیدی از کشیدن طعم عزت و نمایش اقتدار و توانمندی آغاز شد.
رئیس شورای عالی امنیت ملی گفت: پس از تثبیت انقلاب اسلامی در یک دوره آمریکایی‌ها و همپیمانان آنها تصور کردند انقلاب ایران به پایان رسیده و مدعی شده بودند آتشفشان خروشان ملت ایران را خاموش کرده‌اند و عده‌ای نیز در داخل موضوع را باور کرده و با تکرار حرف‌های آنها گفتند که باید در مناسبات جهانی هضم شویم.
احمدی‌نژاد افزود: اراده ملت بر این قرار گرفت که دولتی با شعار توانستن بر روی کار آمد و کارهایی را نیز با نگاه کارشناسی و علمی و مبتنی بر منش و فرهنگ معلمی انجام داد. اما از همان ابتدا بدخواهان ملت به تخطئه عملکرد این دولت پرداختند.
وی با بیان اینکه در طی 4 سال اخیر که حاصل پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف سکوت کرد و لب به گلایه نگشود، در ادامه به برخی از ایراداتی که مخالفان دولت نهم به سیاست‌های خارجی و سیاست هسته‌ای آن می گیرند، پرداخت و به آنها پاسخ داد.
رئیس جمهور گفت: برخی ادعا کردند که این دولت در عرصه سیاست خارجی کارشناسی عمل نکرده و دشمنان را علیه ملت ایران بسیج کرده است اما این ادعا در شرایطی مطرح شد که آمریکا پشت مرزهای ما بود و همواره ملت ایران را رو در رو تهدید می‌کرد و آرایش نظامی گرفته بودند و به صراحت اعلام می‌کردند بعد از عراق و افغانستان، نوبت ایران است.
احمدی‌نژاد افزود: آنها خود از ده‌ها هزار بمب اتمی حتی از نسل پیشرفته آن برخوردار هستند و بی‌تردید برای آنها 10 عدد بمب هسته‌ای مهم نیست بلکه با بهانه‌جویی تلاش می‌کردند استقلال و عزت ملت ما را مخدوش کنند.
وی اضافه کرد: اگر ملتی در عرصه جهانی عزت نداشته باشد منکوب می‌شود و آنها می‌خواستند پرچم عزت ملت ایران را پائین بکشند و اگر موفق می‌شدند چیزی از ایران اسلامی باقی نمی‌ماند.
«درحالی که ایران مشغول تحقیقات علمی بود و در این زمینه اعتمادسازی صورت گرفته بود آنها بهانه گرفتند باید غنی‌سازی که انجام نمی‌شد تعطیل شود و در گام نخست خواستار تعطیلی نطنز و در گام بعد تعطیلی اصفهان را خواستار شدند که جزو پادمان‌ها و توافقات و مرتبط با چرخه سوخت و غنی‌سازی نبود.»
رئیس شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: آنها در گام دیگر گفتند که باید تحقیقات هسته‌ای دانشگاه‌ها نیز متوقف شود و پروتکل الحاقی امضا گردد تا ماموران آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای هرلحظه بدون اجازه و هماهنگی دولت هر نقطه از کشورمان را مورد بازرسی قرار دهد و از اسرار دفاعی ما آگاه شوند.
احمدی‌نژاد افزود: متاسفانه برخلاف قانون اساسی که تاکید می‌کند هرگونه قرارداد خارجی باید مصوب مجلس باشد دولت گذشته بدون تصویب نهاد قانونگذاری داوطلبانه اقدام به پذیرش پروتکل الحاقی کرد و این مسئله را در ذیل صورتجلسه مربوطه قید کرد که بدون هماهنگی و اجازه پروتکل را لغو نمی‌کند.
وی تصریح کرد: بدتر از همه دولت گذشته بی‌سرو صدا قراردادی را امضا کرد که اگر استمرار می‌یافت ریشه علم و دانش در کشور ما زده می‌شد که بر اساس آن اندیشمندان ما باید قبل از هر تحقیقاتی غربی‌ها را در جریان قرار می‌دادند که والله بدترین تحقیری بود که در طول انقلاب به ملت ایران تحمیل شد.
رئیس جمهور گفت: اولین پاسخ مثبت در برابر مستکبران آخرین پاسخ مثبت به آنهاست و در حالی در گذشته با غربی‌ها همکاری می‌‌شد که آقای بوش با پرروئی و گردن‌کلفتی ایران را محور شرارت خواند و گفت که باید ریشه ایران را کند و بی‌تردید تداوم روند گذشته به سرکوب عزت ملت ایران منتهی می‌شد که ملت آنرا نپذیرفت.
احمدی‌نژاد افزود: در همان روزهای نخست انتخاب خود از سوی ملت و قبل از تنفیذ حکم ریاست جمهوری‌ام جلسه‌ای گذاشتیم و درباره بازگشایی مراکز هسته‌ای بحث شد و در نهایت تصویب گردید که این مراکز پلمپ شود اما با وجود ابلاغ این مصوبه دولت قبلی آنرا اجرا نکرد و دولت نهم در نخستین گام خود اقدام به بازگشایی مراکز هسته‌ای کرد.
وی تصریح کرد: بعد از آنکه ما گام به گام جلو رفتیم و غربی‌ها عقب‌نشینی کردند از کسانی که می‌گفتند باید در این زمینه بر اساس اعتمادسازی و تعامل با غربی‌ها گام برداشت سئوال کردیم چه پیشنهادی دارند و به نظر آنها خط قرمزها کجاست و تا کجا باید مقاومت کرد؟
رئیس شورای عالی امنیت ملی گفت: آنها گفتند خط قرمز ما آن است که پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت نرود و قطعنامه‌ای علیه کشورمان صادر نشود، ولی ما گفتیم که هم شورای امنیت و هم ابزار صدور قطعنامه در دست آمریکا و انگلیس است و خواسته دشمنان نیز بی‌پایان است و نمی‌توان با رفتار مسالمت‌آمیز در برابر این زیاده‌خواهی‌ها از منافع ملت صیانت کرد.
احمدی‌نژاد افزود: دشمنان می‌خواهند نام ایران و عزت ایران نباشد و این ملت جرأت نکند فریاد استقلال و آزادی سر دهد و باور آنها این بود که ما تحت فشار تسلیم می‌شویم و از این رو به صدور قطعنامه‌های مختلف علیه کشورمان دست زدند.
بنابراین گزارش دکتراحمدی‌نژاد گفت: امروز هیچ قدرتی جرات ندارد ملت ایران را تهدید کند و اگر بار دیگر از سوی ملت برای خدمت برگزیده شوم، از قدرت‌های مدعی می‌پرسم چه کسی جرات تهدید ما را دارد، دست خود را بلند کند تا ملت ایران دست او را از بیخ قلم کند.
رئیس جمهور در ادامه سخنرانی خود در همایش فرهنگیان حامی وی در انتخابات آینده در سالن شهدای هفتم تیر تهران اظهار داشت:‌ هنگامی که شورای امنیت، به منظورانزوای ایران و ارعاب ملت ما قطعنامه صادر کرد به آمریکای جنوبی یعنی حیاط خلوت آمریکا سفر کردم و با استقبال گسترده مردمی ناشی از برنامه‌ریزی هوشمندانه دوستان خود در منطقه مواجه شدم.
وی افزود: در همان ایام بیش از 60 سفر خارجی انجام دادم تا بدخواهان بدانند ملت ایران را نمی‌شود منزوی کرد و فریاد زدم آن کسی که باید منزوی شود، بوش و هم‌پیمانان آدمکش او هستند و ملت بزرگ ایران آنها را منزوی خواهد کرد.
رئیس‌شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: هنگامی که قطعنامه دوم شورای امنیت علیه ایران صادر شد، پروتکل الحاقی را لغو کردیم و هنگامی که قطعنامه سوم را صادر کردند ترتیبات اجرایی را زیر پای ملت قرار دادیم و بعد از قطعنامه چهارم اعلام کردم که دسترسی به 55 هزار سانتریفیوژ را پیگیری خواهیم کرد.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه سینه او پر از اسرار مربوط به ماجرای هسته‌ای و فعالیت دولت‌ گذشته در این عرصه است و فشاری که برخی در داخل به وی وارد کردند، کمتر از فشار خارجی‌ها نبود، تصریح کرد: عده‌ای در داخل جلسه می‌گذاشتند و قیافه حق به جانب علمی می‌گرفتند تا سازش را تئوریزه کرده و در قالب تحلیل به خورد خادمان ملت بدهند.
وی افزود: اگر دولت نهم خارج از حق و مقررات به بیگانگان امتیاز می‌داد این رویه برای آنها تبدیل به قاعده و قانون می‌شد و مواضع تمامیت‌خواهانه خود را با قدرت بیشتر پیگیری می‌کردند اما در سال 86 اعلام کردیم که موضوع هسته ای از نظر جمهوری اسلامی پایان یافته است.
" در همان زمان که اعلام کردم موضوع هسته‌ای تمام شده کسانی که کشور را دو دستی به دشمن تحویل داده بودند و عزت ملت را دچار خدشه کرده بودند، شروع به توهین و تمسخر این دولت کردند و به ما حمله می‌کردند که شما فشار غربی‌ها را افزایش دادید اما هنگامی که عقب‌نشینی غربی‌ها را می‌دیدند مدعی می‌شدند ما پایه‌گذار فعالیت هسته‌ای بوده‌ایم و این دولت آن را پیگری کرده است ".
رئیس‌جمهور گفت: روزی بود که غربی‌ها برای ایران مهلت تعیین می‌کردند اما امروز که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید باید برای ایران مهلت تعیین کنیم تا به فعالیت‌های هسته‌ای خود خاتمه دهد، غربی‌ها می‌گوید هنوز وقت برای مذاکره وجود دارد.
احمدی‌نژاد افزود: گرچه آنها به دلیل خوی استکباری نمی‌خواهند اقرار به شکست کنند اما اعتراف می‌کنند که مسئله هسته‌ای ایران تمام شده است و امروز بیش از 7 هزار سانتریفیوژ در کشور ما مشغول غنی‌سازی است و دشمنان ملت هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
وی با تاکید بر اینکه بدون علم ودانش نمی‌توان به توسعه رسید اظهار داشت: برخی کشورها با تولید نرم‌افزارهای علمی دانش خود را می فروشند و دسته دیگر توانایی رسیدن به مرزهای دانش را دارند. اما زورگویان نمی خواهند که آنها هم تراز آنان شوند و دسته سوم نیز کشورهایی هستند که اگر پیشرفته‌ترین دانش ها را در اختیار آنها بگذارند،‌قادر به استفاده نیستند. " دانش هسته‌ای و علم هوافضا و نانوتکنولوژی پیشتازان عرصه دانش هستند و اگر ملتی به این علوم دست یابد به باقی علوم نیز دست خواهد یافت اما در یکی از بندهای قطعنامه‌ای که علیه ایران صادر شده بود،‌نوشته بودند که ایران حق ندارد به این دانش‌ها دست یابد اما امروز هم هسته‌ای شده‌ایم و هم در عرصه فضا افتخار ملت‌های آزادیخواه شده‌ایم ".
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت نهم دیپلماسی هوشمندانه و عالمانه‌ای در پیش گرفت، تاکید کرد: هر کس در خانه خود از دشمن استقبال کند، لباس ذلت می‌پوشد، اما دولت نهم به پشتوانه ملت با کمترین هزینه تهدیدهای بیگانگان را از ایران اسلامی دور کرد.
احمدی‌نژاد افزود: ‌عاقلانه است که انسان از موضع اقتدار و شجاعت با دشمن مواجه شود و فرهنگ دفاعی ایران مبتنی بر آن است که نقاط ضعف دشمن را همواره هدف قرار می‌دهد و ما بهترین دیپلماسی را برای رفع تهدیدها اتخاذ کردیم.
وی تاکید کرد: امروز هیچ کسی جرات ندارد ملت ایران را تهدید کند و اگر بار دیگر از سوی ملت برای خدمت برگزیده شوم، در جمع قدرت‌های مدعی از آنها می‌پرسم چه کسی جرات تهدید ما را دارد، دست خود را بلند کند تا ملت ایران دست او را از بیخ قلم کند.
رئیس‌شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: امروز دشمنان ما اعتراف می‌کنند قدرت ایران معادل قدرت آمریکا است و برای حل مسائل جهانی نیازمند همکاری ما هستند اما حقیقت آن است که خجالت می‌کشند بگویند قدرت ملت ایران صد برابر بیشتر از قدرت آمریکا و متحدان اوست.
 احمدی نژاد با ابراز خرسندی از اینکه مخالفان دولت او متوجه شده‌اند مشکلاتی در جامعه وجود دارد، در عین حال گفت که آنها هنوز هم نمی‌دانند در کشور چه خبر است و غافلند که دولت نهم بیش از 60 هزار خانوار کپرنشین را در کرمان از دولت قبل تحویل گرفت و اسکان داد.

  



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :کمیته IT::نظرات دیگران [ نظر]


    :: نوای وبلاگ ::

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما