سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میر حسین موسوی معروف به مهندس چیز چیز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم در مناظره با احمدی نژاد 49 مرتبه از لفظ چیز به شرح ذیل استفاده نمود:

1- ...یک مسافرتی رییس کشور ما به آمریکا، به چیز، عراق...
2- ...همان آمریکایی ها بنزین هواپیمای دولت ما را در آنجا چیز کردند....
3- ...همین مساله در ایتالیا هم چیز شد...
4- ... این سیاست خارجی برای ما هزینه های گزافی را به اصطلاح چیز می کند...
5- ... به حساب کی ما این کارها را می کنیم، آیا این اثرش کم است یا زیاد است به نظر من این چیز است...
6- ... دوباره بعد از اینکه خسارتهایی دیدیم از مجمع عمومی یکدانه چیزی ....
7- ...از شورای امنیت هم یه چیزی....
8- ...من خاطره ای از امام خواهم گفت که چقدر به این مسئله عزت ملت ایران چیز داشتند....
9- ...همه مردم به اصطلاح چیز، اسرائیل اِ اِ فلسطین جمع شوند حتی....
10- ...به خاطر اشتباه ما در آن چیز که ....
11- ... می گوییم بر اساس همین چیزی که می گویم....
12- ... مشکلی که بنده دارم سر یه چیزهای دراز مدت....
13- ...بنده یه بحثی کردمتو همین چیزای انتخاباتی....
14- ....مردم هم یه کم چیز دارند....
15- ....بنده یه روشنفکر هستم، چیز هم هستم، فرهنگستان...
16- ...پرونده سازی، دنبال یه واژه هایی رفتن، چیز کردن...
17- ...پایان نامه ها و چیزهایی که دانشجوها...
18- ...من خیلی سریع بر می گردم به همین چیزی که...
19- ...قوانین که مجلس می گذراند، بر اساس هر چیزی...
20- ...بعد از هشت سال یه چیزی بیاید....
21- ...بنده این جا چیز می کنم...
22- ...18 شورا که دولت منحل کرد به چیز ...
23- ... و دولت هنوز هم که هنوز است چیز نکرده...
24- ...تورم 25 درصد، هم دادشون بالاست، نتیجه همین چیز است...
25- ... بنده در بازبینی قانون اساسی، چیز بودم، سخنگوی...
26- ... مسئله استخدامی و برنامه و بودجه مخصوصا در چیز پیشنهاد من بود...
27- ...تنها سازمانهایی است که در چیز آمده...
28- ... در مراحل بعدی اینها را دونه دونه چیز می کنم....
29- ...تصدی بیش از دوشغل چیز
30-...

زنده باد احمدی نژاد...
مناظره به پاشد موسوی کله پاشد.
خاتمی سکته کرده موسوی گریه کرده.

ما چیز میگیم ....
ما چیز فکر میکنیم ....
ما چیز کار میکنیم ....



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سید مصطفی حسینی::نظرات دیگران [ نظر]


    :: نوای وبلاگ ::

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما